۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - دانلود اهنگ اشتباه انیتا متن تکست | دیگه فکر میکنم عاشق تو بودن اشتباه بود دیگه فکر میکنم ... من همه جوره میخواستم بمونم سر قولایی که دادم.
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - من همه جوره میخواستم بمونم سر قولایی که دادم. ولی حیف که کنارت پشیمون میشه از عاشقی آدم. یکی نیست که آخه من چرا این همه سادم. بارون بند اومده منم، آخر ...
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - اهنگ آنیتا اشتباه | دیگه فکر میکنم عاشق تو بودن اشتباه بود | دیگه ... Text Music Anita Eshtebah ... من همه جوره میخواستم بمونم سر قولایی که دادم.
دانلود آهنگ غمگین بارون بند اومده منم آخرشم اون بده منم من همه جوره میخواستم بمونم سر قول هایی که دادم با کیفیت بالا 320 لینک مستقیم mp3 موزیک صوتی همرا با متن .
من همه جوره می‌خواستم بمونم سر قولایی که دادم. ولی حیف که کنارت پیشمون می‌شه از عاشقی آدم. یکی نیست بگه آخه منچرا این همه ساده ام. بارون بند اومده منم آخرشم اون بده منم.
۵ خرداد ۱۳۹۸ - من همه جوره میخواستم بمونم سر قولایی که دادم. ولی حیف که کنارت پشیمون میشه از عاشقی ادم. یکی نیست بگه اخه من چرا این همه سادم. بارون بند اومده منم ...

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - دانلود اهنگ بارون بند اومده منم اخر شب اومده منم اونیکه همه جا پشتت دراومده و تو پر این و اون زده منم ... من همه جوره میخواستم بمونم سر قولایی که دادم. ولی حیف ...