۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - بی چتر دیوونه می شدیم؛ زیرِ بارون! هیچی مهم نبود؛ غیرِ حالِ دوتامون…○♪♫ هنوزم؛ دیوونه ترین عاشقِ این شهر، منم!○♪♫ من واسه داشتنت؛ با دنیا بهم زدم ...
۱۵ آذر ۱۳۹۷ - دیوونه ترین عاشق موزیک جدید دانیال هندیانی با کیفیت بالا از جناب ... هنوزم دیوونه ترین عاشق این شهر منم.من واسه داشتنت با دنیا بهم زدم. اما تو بهم ...
سیگار و من دیگه نکشم حال منو ♬!!♫ ... غیر حال دوتامون هنوزم دیوونه ترین عاشق این شهر منم ♬!!♫ ... آهنگ ها با کاور اصلی و بدون تگ تبلیغاتی قرار میگیرند. دانلود آهنگ ...
 رتبه: ۴٫۳ - ‏۴۱ رأی
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - آهنگ غمگین و عاشقانه هنوزم دیوونه ترین عاشق این شهر منم با صدای دانیال هندیانی اختصاصی جوان موزیک را هم اکنون ... من واسه داشتنت با دنیا بهم زدم …
دانلود آهنگ هنوزم دیوونه ترین عاشق این شهر منم از دانیال هندیانی با کیفیت بالا 320 ... عاشق این شهر منم ○♪♫ من واسه داشتنت ♩♪/ با دنیا به هم زدم ○♪♫ اما تو بهم زدی ...
 رتبه: ۴٫۳ - ‏۵۹ رأی
۱۶ آذر ۱۳۹۷ - هنوزم دیوونه ترین عاشق این شهر منم. hanozam divoonetarin ashegh in shahr manam. من واسه داشتنت با دنیا بهم زدم. man vase dashtanet ba donya ...
... حال دوتامون / هنوزم دیوونه ترین عاشق این شهر منممن واسه داشتنت با دنیا بهم زدم/ اما تو بهم زدی هر چی بود و نبودو ......... دانلود ویدیو آهنگ دیوونه ترین عاشق دانیال هندیانی.
۲ بهمن ۱۳۹۷ - هنوزم دیوونه ترین عاشق این شهر منممن واسه داشتنت با دنیا بهم زدم. اما تو بهم زدی هر چی بود و نبودو. اگه میشه بازم بیا بساز. دانلود آهنگ ...

۱۵ آذر ۱۳۹۷ - بی چتر دیوونه میشدیم زیر بارون هیچی مهم نبود غیر حال دوتامون. هنوزم دیوونه ترین عاشق این شهر منم من واسه داشتنت با دنیا به هم زدم اما تو بهم زدی هرچی ...